w11 dorpsstraat
, ,

Dorpsstraat Renkum en Kleikamp.

En we gaan maar weer eens naar de Dorpsstraat. Deze ansicht van de week is verstuurd in 1962 en alles is nog goed herkenbaar. Opvallend is het hoe rustig het is terwijl het toch de doorgaande weg van Wageningen naar Arnhem was. Aan de linkerkant, op het voormalige terrein van Everts en Weijman, worden nieuwe huizen gebouwd. De bewoners komen te wonen aan de Kleikamp. Een nieuwe straatnaam in Renkum.

Reacties op Facebook:

Ineke van Dongen daar woonde dokter Kool had ook zonen een met rood haar en een blond en ze noemde ze de Witte en de Rode kool en daar voor dokter Boerma.

Anneke van der Feijst-Tiecken: onderstaande foto hing bij dr. de Graaf aan de muur in zijn spreekkamer met nog een anderfe foto van een oudhuisarts .. volgens Google is dit dr.Boerma …..@ oudrenkum.

Mieke Mintjes: Jemig ja, dr Boerma, dr Kool, dr De Graaf allemaal huisartsen van ons geweest. Als dr. Kool in de keel moest kijken, dan stak hij zo’n houten spateltje in je mond. Zover dat je stond te kokhalzen.

Skilly Heufkens: Dr Kool heeft mijn kie eens gehecht zonder verdoving ( zo ging dat vroeger) ik schreeuwde als een speenvarken waarop hij tegen mijn vader zei, nou nou hij gaat me er nogal op. Twee weken later lagen de hechtingen er weer uit, gevallen tijdens voetballen. Al die ellende voor niks.

Travelers’ Map is loading…
If you see this after your page is loaded completely, leafletJS files are missing.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *