Zo’n 50 babyboomers bij elkaar. Het is naast mijn kleuterschool bij de Groeneweg in 1963. Mijn moeder zei de school bij het paadje dus ik heb geen idee of ons schooltje een officiële naam had. Later zat in het gebouw de judovereniging en daarna Hullabaloo. Het is alweer heel lang geleden gesloopt en nu staat er het clubgebouw van de tafeltennisvereniging Kracht en Vriendschap. Op de achtergrond ziet u de huizen aan de Schoolweg en aan de rechterkant is het Biljartcentrum. Als ik goed kijk zijn er zo’n 15 kinderen die ik herken. Sommigen kom ik nog tegen in het dorp.
Reacties op Facebook:
Frank Madern: De school had geen naam, dacht ik. Ik ben de 4e van links, bovenste rij, met het strikje. Ik heb daar later op judo gezeten. Je kon voorlangs het gebouw naar de bibliotheek, die in het achterste gedeelte van de Wilhelminaschool zat.
Mien Wildeman: Wat grappig, zo’n oude foto van veel kinderen waar ik 6 jaar samen mee in de klas heb gezeten. Bijna allemaal zesjarigen.Ik kan mezelf niet vinden helaas. Maar zie iig wel Frank Madern, Willem Rosenboom, Stevie van de Berg, Helma van Huenen en nog een paar kinderen waar ik even de naam kwijt ben. Mooie foto trouwens.
Dini Van De Weerd Rozeboom: Deze school had geen naam. Ik ben daar boven de school geboren. Het adres van de school was toen Groeneweg 34. De juf helemaal rechts was juffrouw Kamps.

Geef een reactie