Dit is een schilderij van Xeno Münninghoff. Deze schilder heeft op verschillende plekken in onze gemeente gewoond en geschilderd. Is er iemand die een idee heeft waar Münninghoff dit mooie schilderij heeft gemaakt?
Richard Loen: Dit lijkt vanaf de Bram streefland omhoog richting doornekampseweg of richting hogekampseweg.
Ellen Hermsen: Ja dit was het huis van mn opa en oma, die hadden daar n cafe en n kruidenierswinkeltje in. Fam. Hermsen.
Ad Wessels: Het kan zelfshet huis van Huib van Welie zijn met de grote schuur waar hij zijn spullen die we brachten neerzette.Het huis links daarvan op het goldsteinpad van de familie Danen.Gea Wessels-Lam Ik heb daar gewoond in de huizen van van Gelder Zonen.Die zijn later daar gekomen. Maar zeker weten doe ik het niet.

Geef een reactie